602 707 700

KONTAKT PORADY EKSPERTA OFERTA O NAS STRONA GŁÓWNA

Zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi

Oto lista usług oferowanych wspólnotom mieszkaniowym:

 

  • reprezentacja wspólnoty 
    • reprezentacja wspólnoty na zewnątrz przed organami administracji państwowej
    • reprezentacja wspólnoty na zewnątrz przed organami administracji samorządowej
    • reprezentacja wspólnoty w stosunkach pomiędzy właścicielami

 

  • obsługa prawna
    • reprezentacja wspólnoty przed sądami i organami egzekucyjnymi
    • opracowanie uchwał i innych aktów normatywnych wspólnoty (regulaminów, statutów)

 

  • obsługa bankowo-księgowa
    • otwarcie rachunku bankowego wspólnoty i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek
    • prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów
    • prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną
    • pobieranie od właścicieli opłat z tytułu zaliczek i wpłat za media
    • pobieranie i windykacja dochodów z pożytków
    • przygotowanie projektów planu gospodarczego

 

  • obsługa administracyjna
    • prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali i najemców
    • zapewnienie dostaw usług komunalnych
    • zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów z dostawcami wody, ciepła, prądu, gazu oraz firmami wywożącymi śmieci
    • zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów ubezpieczenia budynku
    • negocjowanie korzystnych pakietów dodatkowych (np. ubezpieczeń)
    • utrzymanie porządku i czystości w budynku i w obrębie posesji
    • kompleksowa obsługa zebrań wspólnoty mieszkaniowej
    • potwierdzanie uprawnień do przebywania w lokalu (zmiana zameldowania)
    • wydawanie właścicielom lokali zaświadczeń dotyczących dodatków mieszkaniowych lub świadczeń z pomocy społecznej
    • prowadzenie korespondencji z właścicielami
    • wyszukiwanie i negocjacje z firmami świadczącymi usługi

 

  • obsługa techniczna nieruchomości
    • prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami prawa budowlanego
    • zlecanie kontroli technicznych okresowych, przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie
    • zlecanie i kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku
    • kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków
    • przygotowanie planów remontowych
    • nadzór nad pracą firm wykonujących remonty i modernizacje - odbiór tych prac
    • wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych

 

  • opracowanie wieloletniego planu zarządzania nieruchomością wspólną 
    • zgodnie z preferencjami właścicieli | ukryj szczegóły
    • zachowawczy plan zarządzania - utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym
    • rozwojowy plan zarządzania - powiększanie wartości nieruchomości
    • plany pozyskiwania pożytków
    • plany zagospodarowania wnętrz
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych 'RODO'), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ADM ZN Sp. z o.o. w Sosnowcu jest Spółka reprezentowana przez Zarząd, w siedzibie w Sosnowcu przy ul. Kosynierów 35.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania ADM ZN, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w ADM ZN za pomocą adresu iod@admzn.pl
3. Administrator danych osobowych - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie udzielonej zgody.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
a. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na ADM ZN;
b. realizacji umów zawartych z kontrahentami ADM ZN;
c. w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z ADM ZN przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest ADM ZN
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
d. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
e. prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
- przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
f. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją,
w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.
8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w ADM ZN Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
10. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
12. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

PRZEJDŹ DO SERWISU